duminică, iunie 22, 2008

www.dailymotion.com

cocoon

arcade fire

si multe, multe alte goodies. mie mi-au priit, mi-era dor sa ascult si vad asa ceva.
ultima perioada nu e chiar cea mai roz. the sad house with nice parquet(but not the best) nu-mi prea place si asta ma intristeaza. s-a intamplat sa fie cam gri cenusie ultima perioada, iar mie culorile astea imi plac la nebunie, dar numai cand e vorba de haine.
abia astept sa apuc sa-mi trag sufetul, pe bune!!!. imi lipsesc lucrurile simple, banale, pe care nu stii sa le apreciezi decat daca iti lipsesc:d

3 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

e cocoooooon. cu o. si sunt super draguti in person :)

Anonim spunea...

:)))))))))))))))))da, cocoon!
e defect de pe vremea filmului cu cacooni, nu stiu daca l-ai vazut. un sf cu batranei care daca traiesc in niste cacuni, reintineresc. un spilberg sau ceva de genul. pe pro tv, acum 10 ani:)))
si mersi:)

Sorina Iordan spunea...

:))
nu stiam nu stiam.
mi-ar prinde si mie bine un cacun in perioada asta de imbatranire precoce.
hahah