duminică, iulie 19, 2009

gene kelly is singing in the rain, not fred!

tztztzttzzzzzzzzzzzzz asa cum credeam eu. dar ma bucur ca n-am stiut nici asta, nici multe altele despre film. am savurat every little pice of it:)



deci de aia se spune ca viata e frumoasa, ca there is always hope, and that the stars are shining and the birds are singing and that every thig is going to be all right? pentru ca exista filmul asta si multe alte lucruri magice, chiar sub nasul nostru!!!

aseara am fost, de exemplu, la o nunta. and i hate traditional weddings. but surprise! mi-a placut, m-am simtit excelent, din exterior spre interior, ceea ce e mare lucru:)

ideea e ca daca stii sa alegi un loc, daca ai bun gust si cei mai draguti prieteni si mai ales daca esti sweet si sweetest cum sunt andra si adi, e greu sa dai gres chiar si atunci cand se intampla sa fii la nunta ta, iar asta se simte. si e frumos in ploiesti, noaptea.
i liked it!!!

sunt happy:)) am gasit un match pentru razolight dimineata. de acum inainte imi voi incepe ziua cu doua piese:) yey:))




sunt si sad. eu de ce nu pot sa cant? cam cat de tare o fi sa poti sa canti? cel mai tare, i bet! music is everything. besides movies, of course:))

quick press: debbie reynolds rocks, as vedea si: what a glorious feeling: the making of 'singin' in the rain' , muuuuult fred si gene de acum inainte. sa nu-i mai incurcam:p

3 comentarii:

Unknown spunea...

nu poti sa canti? inseamna ca n-ai baut suficient la nunta ::))
de ex, eu am fost aseara la cea mai tare nunta ever (am hotarat ca fericitul cuplu ar trebui sa faca macar una pe luna, cuz it was so much fun) si am cantat feeling good de la muse
hahahahhaha
ce-i drept, eram ultimii patru care inchideam carciuma :p

pukatuka spunea...

:)) si noi am inchis carciuma, numai ca trebuie sa iti imaginezi o nunta fara muse. intelegi tu ce zic? intelegi? noroc ca am avut parte de thriller:)))

Unknown spunea...

nunta fara muse? :o
e ca nunta... fara lautari :)))