duminică, august 23, 2009

am tot uitat sa scriu aici

ca am ajuns sa-i inteleg pe drug addicts, the drug users and abusers
si pe criminalii spontani, pe aceia care pur si simplu pot ajunge cu nervii atat de intinsi incat pur si simplu plesnesc si fac boom, iar celalalt e lovit si pica mort.
pe cei care tipa, care isi pierd mintile urland, oh my, cat de bine ii inteleg
pe cei care fac random sex, random everything, random everywhere

m-am plictisit atat de tare zilele astea, incat as fi putut sa devin oricare dintre ei.
am avut un weekend nu lung, pur si simplu dilatat. pe fondul unei perioade perfect dilalate si ea. si dilatat nu e un pretty word si nici nu-mi inspira ceva pretty. the horror

Un comentariu:

OP spunea...

Da si eu ma simt la fel, defat am tipat weekendul asta, si alte weekendurii, si tip, si urlu, numai ca sa simt ca sunt alive, nu inteleg lumea care nu are sentimente care nu intelege cand vorbesti, tipatul am gasit singura solutie, doar sa fiu auzita doar un pic. Nu este sanatos, si nu este politicos si nu este "eu"... si am abandonat aceea moda de-a ma exprima si am inteles ca nu sunt eu, si ca este "el", cel care refuza sa asculte... si de ce sa fac eu efort, absurd, si "dăunător" sanatatii.... si am decis un new start, a new beginning, desi it feels pretty lonely now!