luni, noiembrie 23, 2009

cottage cheese, camera obscura, mimo si mai ales parrrrrrrrriiiiissssssssss:)

am vazut fotografia marei din lista de mess si mi-am adus aminte ca vreau sa vad ciclopul si pe stiupecineva. i-am cerut logo-ul lui cosmin si pentru ca el intazie, am ajuns pe blogul fotografului care a facut iReadfaces. de aici am ajuns la minunata poveste a lui mimo despre parisul unde voi fi si eu pentru prima data peste exact 10 zile. mi-a placut mult si mi-am notat o lista de 10 locuri si momente fizice unde vreau sa respir cat voi sta acolo. a fost exact harta de care aveam nevoie. evident nu a trecut mult si am gasit si blogul lui mimo, aceeasi care a dat like postarii mele de pe facebook in care piesa care imi place cel mai mult azi insoteste branzica care e atat de buna incat imi e frica ca va disparea intr-o zi, asa cum se intampla cu toate lucrurile bune si prea putin apreciate. azi mi-am cumparat 6.


Niciun comentariu: