miercuri, mai 07, 2008

cand creierul se face clei

pentru ca starea asta ma cuprinde din ce in ce mai des, am incercat sa fac rost de un medicament pentru ea.
asa se cheama intalnirea de aseara. a fost o doza mare si depinde de mine ca efectele ei sa creasca si sa nu dispara in scurt timp ca si cand nu ar fi fost.
sper sa imi mai ramana energie pentru asta, pentru ca e nevoie de multa implicare si putere ca sa functioneze tratamentul.

altfel, mi-am dat seama ca trebuie sa-mi schimb complet viciile actuale. tigarile si alcoolul mi se par deodata complet stupide.
pastrez vinul, vinul e bun si o sa fie mereu, dar am sa-l innobilez prin bautul numai cand simt cu adevarat placere, nu asa, pentru ca e la indemana.
ma ingrijoreaza un pic ca tigarile si berea si-au pierdut gustul, dar de fapt, ar trebui sa ma bucur.


aseara am aflat clar ca ce credeam eu e complet aiurea.
laudam la un moment dat faptul ca pot scrie un text, la prima mana, dintr-o rasuflare(si nu ma refer la BS) si ca dupa ce pun punct si recitesc, imi place cum a iesit si nu vreau sa-l schimb pentru ca mi se pare ca e mai autentic asa.
ei bine, daca e vorba de texte jurnalistice, un om pe care il respect cu adevarat, are asta din partea mea, tocmai pentru capacitatea si daruirea cu care vrea, poate si chiar ii place, sa muncesca enorm, editand texte. (mai e si scrisul, evident)

abia astept casuta noua, din centrul centrului, sa dorm si sa gandesc in ea. si poate chiar sa produc ceva ce imi doresc de atata timp.

2 comentarii:

Anonim spunea...

in legatura cu editatul, si eu eram la fel ca tine, refuz am, si am refuzat sa editez, dar scriisul este foarte mult editatul. dupa ce editezi intradevar textul nu mai este acelasi lucru ca intentia originala dar a edita un text inseamna a communica ceva, in mod cat mai simplu si clar.

Anonim spunea...

multumesc, andreea.
cred ca editatul propriului text (nu o stire sau ceva la fel de sablonat) presupune, de multe ori, mai multa munca decat scrierea propriu zisa a unui text "liber". si cand scriu pe blog, un exemplu mic si firav, e ceva terapeutic si deloc fabricat in masura sa comunice ceva anume.
exista situatii si situatii de scrieri. nu as lansa din prima un raspuns ca asta, de exemplu:)