joi, mai 22, 2008

john hurt via indiana jones digitalizat aka plaza romania


primit invitatie. fost si vazut indiana jones si imperiul craniului de cristal si uite asa mi-am reamintit ca exista acest john hurt, enghlish by definition, pe care trebuie sa mi-l apropii mai mult. the elephant man e de mult pe lista si mereu uit sa-l caut.

bine, eu credeam ca ma duc la un film 3:D.

asa ca premiera digitala m-a lasat complet rece. dar mi-au placut la nebunie toti porii si tot puful de pe fata lui cate blanchett.

daca as putea sa aleg cinci oameni cu care sa plec mult timp in vacanta, ar fi si ea unul dintre ei. pentru ca pare a fi un spectacol in sine (imi plac oamenii suavi, care stiu sa fie si simpatici, fara morga si ifose ((oare cand o sa ajung si eu unul dintre ei??!:))))).

filmul nu m-a impresionat pentru ca e vorba de indiana jones. apoi pentru ca nu mi s-a parut mare schimbarea. dar castorii, maimutele amazoniene si furnicile uriase, au fost clar favorizate si asta e bine.
in sinea mea, departe si bine ascuns de dezamagirea facila si imediata, chiar m-am bucurat ca nu exista mari diferente intre digital si pelicula. nu vreau sa ne digitalizam. deloc. se leaga cu: de ajuns ca trebuie sa dau o stire pe online fara sa mai am timp sa o verific la sange sau sa o scriu fara sa risc sa spun tampenii, ca sa mai vad si filme complet artificializate. nu, nu azi neaparat. asa, in general:) imi trebuie un lunar /saptamanal glossy. it's beyond me, is who i am not yet:))

dupa ca am mancat floricele tone si baut cola straight, alte tone, cred ca o sa mor cu o singura mare nemplinire. eu de ce nu am 46 de kilograme, asa cum a stiut sa aiba mare parte din viata, audrey hepburn?

Niciun comentariu: