luni, octombrie 27, 2008

showtime

i love showtime.

acum ma uit la californication. intru diseara in seria a doua care prinde timpul real pe la episodul 6. voi fi la zi.
nu m-a convins deloc finalul ultimului episod, dar am simtit de atatea ori cat de profi e facuta scena cu scena toata treaba, incat am rabdare sa se salveze in sezonul doi. ca si cand n-ar fi gresit. ever. altfel, spotless acest californication. witty. sper sa nu se damblageasca ca dexter.




pur si simplu nu pot sa ii iubesc la fel de tare pe responsabilii de dexter. mi l-au anihilat treptat de-a lungul seriei doi si l-au ingropat complet in cele 4 episoade vazute din a treia. cum e posibil sa nu-l mai lase sa manance, sa privesca si sa beautifully casapesca? n-a mai ramas din el decat un stresat de toti si disperat de tipa aia care se miorlaie la el tot timpul. nu stiu ce-o fi fost in capul lor.
uneori serialele ar trebui sa aiba un singur sezon magic si gata.
ramane, totusi, iubirea mea din vara asta.



urmeaza sa intru in lumea weeds. stiu de o mie de ani de serialul asta, cred ca e deja la seria 6 sau 7. asa ca am dat deodata 3 sezone jos.
we'll see.

Niciun comentariu: