luni, noiembrie 03, 2008

updates

vad lucrurile cam asa

exista serendipity. nu in titan, nu filmul, o ceainarie.
era seara si nu stiu cum se face dar niciodata nu m-au fermecat mai tare culorile toamnei, ca in sezonul asta. ceainaria are si terasa si acolo am stat. e asternuta pe un strat de pietricele albe care mi-au facut pofta sa calc pe ele si prin casa. mi-as cumpara cativa saci, si as inlocui si mult iubitul parchet pentru ele. macar intr-o camera.
iedera imbraca tomnateca si multicolora niste pereti de case imense, care nu sunt vile, pentru ca mi-am dat seama, tot aseara, ca nu imi place asa de mult cuvantul vila. mai bine e o casa mare, decat vila.

am baut niste rooibos, planta africana din care iese o infuzie rosiatica cu efect calmant.
dupa trei zile de repaos bicicletistic, am descoperit-o pe lilla, usor dereglata, dar reglabila si foarte binedispusa.

azi noapte am avut insomnie, rezultat a mai multi factori si din interior si din exterior. si am fumat pe la 5 dimineata cea mai buna tigara pe balconasul de vis a vis de muzica. era atat de liniste incat am putut sa aud cum curge aparatul de aer conditionat aflat pe cladirea de peste drum. o performanta, departe de vacarmul obisnuit al acestei calea victoriei. cat am fumat, masinile au aparut raslete, numai pe la jumatatea de final a tigarii mele.

azi dimineata cand veneam cu lilla n-am putut sa nu ma incant complet de intrarea in herastrau, de la arcul de triumf. atata frumuseste ruginita, dar deloc batrana. si iarasi o liniste bizara de dimineata de dumnica, desi e luni. am avut loc si pace si in trafic, minunat.

ieri, in timpul zilei, mi-am dat seama ca ma port cu mine asa cum se poarta un administrator cu o casa mare si frumoasa, dar lasata in paragina.
am cearcane, trebuie sa ma retund, umblu cu incaltari rupte si n-am deloc chef sa imi aleg hainele dimineata. si totusi, nu mor.
cred ca nu am chef sa ma imbrac prea ales pentru ca lilla nu are nevoie de asa ceva si tot ea e vinovata si de suferinta incaltarilor. dar pana la urma, nu e un pret asa de mare pentru faptul ca merg cu bicilcleta. poate intr-o zi, curand, administratorul o sa refateze si casa aia mare si frumoasa:P
e totusi pacat sa iti traiesti viata in neglijenta. mai ales cand inca beneficiezi de avantaje naturale, cum ar fi tineretea asta extrem de pretioasa. fizic.

the kooks. pur si simplu nu cred ca exista alta muzica care sa ma ajunga si sa ma afecteze asa de tare zilele astea.
simplu, tonic, smart si funny. a sound i hope i'd like forever

cum sa nu-i iubesti?

2 comentarii:

OP spunea...

Da asa este in tinerete noi uitam ca se aproprie momentul in cand nu mai o sa fiim asa de norocosi si v-a trebuie sa avem un pic grija de noi. Dar totul in viata este cred determinat de obicee si daca dezvoltam obicee bune o sa ne fiie mai usor la batranete.. dar si eu sunt ca tine uit cateodata.. dar trebuie sa ne obsinui si sa incepem ceva.. in legatura cu bicicleta cred ca ai vazut in amsterdamn cum umbla :) fetele toate imbracate si gata de bal .. dar pe bicicleta .. te pup si sper ca totul este bine.. eu inca nu am avut sentimentul de toamana dar inca il cauta!

http://www.youtube.com/watch?v=F1HDZNR9cY4

pukatuka spunea...

draga mea, era o stare. si oricum bucurestiul nu e amsterdam, pentru ca aici nu poti pedala ca o printesa. trebuie sa muncesti ca sa inaintezi, unoori si cu riscul de a stalcia si zdrentui niste incaltari. ziceam si eu:) oricum eu imi stric hainele si fara bicicleta:))

trebuie sa vorbim si despre cum ai resimtit tu de acolo alegerea lui obama. THE OBAMA:)