marți, noiembrie 18, 2008

almoust perfect


pentru ca mie mi-a placut de russell


aici in centrul atentiei mele e tot russell

trecand peste russssssssssell,

ma bucur ca mai am crashuri pentru personaje din filme:)))

almoust famous e din 2000, oare de ce l-am vazut abia acum?

povestea e fictiva, ceea ce m-a dezamagit putin, dar merge oricum

in filmul asta joaca unul dintre cei mai insuportabili actori

kate hudson arata f dragalas, dar mama ei e mult mai tare

russell, adica bill crudup a ceea ce se cheama imbatranit foarte since 2000, mais c'est la vie!

last, but not least, frances mcdormand rocks:)

2 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

ce tare ce tare ca ti-a placut :)
si mie mi-a placut de russel si de william si de penny. l-as mai vedea de multe ori

pukatuka spunea...

:) daaaa
si multumesc ca mi-ai zis de el