miercuri, iunie 30, 2010

doare capul tot timpul

si mai am si insomnii.
azi, de exemplu m-am trezit la 6.35 si am facut limonada. poate si pentru ca aseara am schimbat doua terase la care nu am baut limonada. but still. ori adorm la 5 dimineata, ori ma trezesc la 6.35. nu e foarte amuzant. dar ca orice lucru de pe lumea asta, sper sa treaca.
ei si in momentele astea in care sunt departe de a fi in plina forta, de orice fel, m-am gandit eu intr-o zi, privindu-ma in oglinda si scuipand pasta de dinti: fericirea e atunci cand esti unde vrei sa fii, cu cine vrei sa fii si nici cinci metri mai incolo si nici o culoare de ochi altfel.
pur si simplu, sa stii ca esti acolo, unde vrei sa fii. sau ca ai ajuns. whatever. acum as putea abera si strica simplitatea acestui gand mic si dragut si atat de plin cand il simti pe bune. ca de fapt de aia are valoare, daca e din tine, pentru tine.
evident ca m-am amuzat, tot pentru mine, cand ma indreptam spre living, de la baie. da, cum ar fi sa fac tamtam pe tema asta. si sa incep iar sa trambitez ca am avut o revelatie. odata cu vartsa, te mai temperezi. si simti altfel lucrurile. acum vobesc serios si scriu asta aici, un pic ironic, pentru ca vreau sa sarbatoresc cum se cuvine faptul ca e 8 si 3 minute dimineata, iar eu sunt treaza si scriu. (nu dorm ca berbecuta lenesa)
ei bine, e simplu: fericirea e si atunci cand simti ca esti unde vrei sa fii. ca vrei sa fii unde esti. si cu cine vrei. e bine :)

ps: sora mea s-a casatorit :)



iar eu am fost domnisoara de onoare :))

3 comentarii:

Unknown spunea...

"Fericirea" ar trebui sa fie un subiect tabu pt. omeniere, este un subiect asupra caruia ar trebui sa reflectam doar doar intr-o incapere vidata, izolata complet de viata (poate in cosmos).
De ce e rau sa ne gandim la fericire? 1). cand te gandesti la fericire te gandesti la Nefericire. 2). e un gand prea tehnic , care mai mult constipa.
Fericirea e atunci cand actionezi nu cand reactionezi :P

OP spunea...

Felicitari!!! Wow minunat!!!

I also agree with your notes on "happiness."

:)Thank you for sharing ganduriile si emotile Ma bucur ca existi.

te pup,

pukatuka spunea...

:) si eu pup tare :)