joi, septembrie 20, 2007

grey thursday

pentru mine, joi e ca vineri pentru multi, multi altii. weekendul meu este vineri si sambata, iar duminca, o zi obisnuita de munca. hard work, ca doar e duminica.
nu stiu ce am si cu cine vorbesc acum. dar ma simt asa ametita si agitata in interior si fara pic de vlaga si chef pentru orice ar fi de facut, pe orice plan. n-as vrea sa fiu in momentul asta nici pe o insula pustie, dar nici pe intr-o redactie sufocata de 60 de suflete care imi respira aerul. si koop. si e bine. si tocmai m-am intalnit cu vlad care e, accidental, pizza delivery boy. imagine. cred ca exagerez eu. dar asa imi vine.
important este ca citesc middlesex, care ma tine conectata la povestea dintre copertele ei, ca un film neasteptat de tare. imi place mult si imi aduce aminte de corections, alta carte care mi-a provocat acelasi confort psihic, numai ca atunci era prima experienta din seria asta.
am citit un interviu cu bret easton ellis in republik si m-a facut curioasa sa vad american psycho, desi nu tineam neaparat sa-l vad, chiar daca e cu my favourite. ellis spune ca nu-si regaseste neaparat cartea in film, dar ca i-a placut ce au facut cu ea. deci vreau sa vad filmul.
tocmai primesc un mass mess cu "a demisionat hagi":)sper sa se descurce acolo la steaua si fara el si sa fie bine.

Niciun comentariu: