miercuri, septembrie 19, 2007

macel

pur si simplu articolul cu head arata in varianta finala, aia din ziar, cand nu mai am ce sa-i fac sa-si revina, ca o victima macelarita la greu.nu-mi place ca munca mea ajunge sa arate asa in final.nu e posibil ca omul ala sa vada ca e scris cu litere de-o schioapa ca el nu are o lista de CLINETI pentru viitor:((((((((((((. cat de greu era sa scrie ca lumea, CLIENTI? cine stie cate greseli mi-or mai fi scapat si mie. acum chiar mi-e jena. si nu exagerez.
in schimb, acum trebuie sa vorbesc cu o doamna comisar sa vad de ce nu i se da drumul in aer unui spot. asta mi se pare tare, sper sa iasa si in print fara sa ma faca sa intru in pamant de rusine.
si aseara mi-am cumparat niste creioane verzi, 655 HB/no2,bic, care ma insipra:)
tot ieri, am vazut ca am fost cu un pas inaintea republik, ceea ce nu mi se prea intampla. ascultam/priveam deja de mult pe you tube clipul foarte tare al tipei de la bat for lashes, inainte sa apara la poza la minut:)
imi pare rau de impresia pe care o sa o faca articolul meu la head, totusi.

Niciun comentariu: