duminică, septembrie 30, 2007

sunday at work

imi trebuie un router nou acasa. momentan nu imi merge netul decat pentru mess. da, exista asa ceva. pana la urma nici n-am mai facut articolul cu doamna comisar pentru ca s-a considerat un subiect mai degraba de culoare decat de business. ceea ce evident, sucks.
asa ca imi caut incet si sigur, job. mai ales ca am impresia ca nici ei nu ma iubesc pe mine, asa cum nici eu nu-i iubesc pe ei.
sa vedem.
aseara, la ikea, a fot deconectant. dupa o zi de kkt. adica dupa ce toata ziua am avut nervi fara sa-mi dau seama exact, exact,de ce, la ikea, cu un hot dog s-au rezolvat problemele. un mare merit, in calmarea mea l-a avut si revederea cu carmen, care mi-a umplut inima de caldura (ce-i drept, a avut inspiratia sa-mi imprumute niste bani fara sa-i cer, dar nu numai de asta, sincer, sincer:)))

Niciun comentariu: