duminică, noiembrie 18, 2007

kyle sunt eu


aici, in ipostaza asta. eu sunt kyle, exact asa. si in fata mea se afla intreaga lume si toate ups and down-urile ei. si cate mai sunt...(iar eu urasc punctele de suspensie) axa lumii a ametit complet si eu alaturi de ea.
am vazut aseara un film si personajul in varsta de 21 de ani si-a dat seama la inceputul filmului ca nu stie cine este, in contextul socio whatever al lumii, si s-a speriat. dar eu care nu mai am de mult 21 de ani, ca habar n-am, ce sa mai fac? ma sperii in fiecare zi si cine poate sa ma ajute? nofreakingbody.


pana una alta:

I'm goin' down to South Park
gonna have myself a time.

(Stan+Kyle) Friendly faces everywhere
humble folks without temptation.

Goin' down to South Park
gonna leave my woes behind.

(Cartman) Ample parking day or night,
people shouting HOWDY NEIGHBOR!

Headin' on up to South Park
gonna see if I can't unwind.

(Kenny) i like girls with big fat titties i like girls with big vaginas

So come on down to South Park
and meet some friends of mine!

Niciun comentariu: