duminică, noiembrie 25, 2007

vai ce luna frumoasa

am vazut eu la ora asta, la birou (duminica, 17.44), cand mi-am intors putin capul, exact in clipa asta:)))))beautiful, indeed.
altceva nu stiu ce sa mai zic, dupa un weekend primejdios pentru minte si suflet.
sper ca i-am supravietuit si ca o sa fie bine de acum inainte.

nu se poate fotografia luna asta minunata, cu aparatele din dotare.

s-au bifat gaudeamus, unde bineinteles, carturesti le-a dat clasa tuturor participantilor prin standul creat, desi eu chiar nu mai sunt sensibila la tea and cookies, care sunt foarte vizibile la ei acolo. dar am vazut si aflat lucruri vechi, dar noi pentru mine si o sa mai bag niste franzen, hemingway si murakami(haruky, ruy mi-e inca nefamiliar si eu am chef de lucruri familiare in perioada asta).
tot in weekend mi-am dat seama ca nu mai stiu aproape deloc despre ce e vorba in de veghe in lanul de secara. intr-un fel m-am bucurat, pentru ca asa are sens sa reiau, e minunat. desi, poate ar trebui sa fiu deprimata ca uit, uit, uit. sau de fapt, nu retin.
apoi a urmat kissogram unde, desi chiar eram in the mood la inceput, s-au intamplat furtuni catastrofale si am esuat pe canapeaua moale si alba unde am trait sentimente confuze pe care i le-am turnat aproape cu forta pe gat lui s. care a fost dragut, ca intodeauna, si m-a ajutat enorm, band vin cu mine ore bune din noapte.
iar aseara in loft, am scapat iarasi de cine stie de depresii si relvelatii mai mult sau mai putin utile, cu the amsterdams si oameni chiar draguti.

astazi m-a incantat domnul BI





Niciun comentariu: