joi, noiembrie 01, 2007

toamnă cu masini colorate


e asa ciudat sa fii langa oameni carora li se intampla o gramada de lucruri, in timp ce tu treci prin cea mai linistita perioada din viata ta. am ce mi-am dorit de mult, liniste, total control al timpului pe care il am, de parca toti care trageau involuntar inainte de mine, sa fac, sa dreg lucruri, s-ar fi inteles si au diparut cu desavarsire.
toamna de afara e foarte frumoasa, imi tine companie si se vede ca se simte la fel ca mine. cand e frumoasa, luminata si colorata, cand e gri si rece si trista. asa sunt si eu. desi eu nu sunt rece niciodata.
m-am dat pe bloguri in ultima vreme si m-am deprimat. suntem toti mai mult sau mai putin la fel. unele bloguri sunt aproape identice si cu siguranta fiecare se simte original sau poate nu.

Niciun comentariu: