luni, decembrie 10, 2007

fata in fata cu mine si a iesit macel

azi noapte am supravietuit macelului intalnirii cu mine. de mult n-am mai stat asa fata in fata, a fost cumplit. din cand in cand, din fericire, foarte rar, raman singura, complet singura si se lasa cu durere. aproape ca am plans de nervi, a fi singura cu mine e o pedeapsa si nu inteleg niciodata de ce tebuie sa fiu pedepsita. si cand zic singura cu mine ma refer la singuratatea aia totala care exclude orice mijloc de evadare, cum ar fi un calculator functional sau orice fel de muzica, in combinatie cu o carte chinuitor de departe de orice am nevoie, dar pe care ma incapatanez sa o citesc.
nu stiu de ce place oamenilor Teoria Norilor. sa stii t, ca mie pur si simplu nu-mi place si ma mai si umple de nervi agresivi impotriva proprie-mi inertii care nu ma lasa sa renunt la ea, numai pentru ca tu ai zis ca e o carte frumoasa.
noroc ca dupa ce m-am dat aproape la propriu cu capul de pereti am reusit sa imi incarc m3playerul si sa adorm tarziu, tarziu, cu ajutorul muzicii.
si asa mi-am dat seama, inca o data, ca efectul muzicii asupra oamenilor nu e un mit. am trecut in cateva secunde in cu totul alta stare, m-am minunat si bucurat ca am putut fi influentata si dupa epuizarea playlistului, adormita in pace.
cele mai multe melodii vin tot de la t si nu sunt incarcate inca pe youtube si probabil nici n-o sa fie. dar si radiohead au avut contributia lor la miracolul linistirii unei fiinte fata in fata cu toata negura absurda care e in fiecare dintre noi, chiar daca noi ne prefacem mai tot timpul ca suntem veseli si zambim, de dragul de nu mai simti.

ideea e, in caz ca nu se intelege, ca e chiar groaznic sa nu ai calculator si sa nu asculti muzica. chiar nu pricep cum reuseau oamenii sa se descurce in trecut, probabil ca socializau la greu, pentru ca altfel ma mir ca rasa umana a trecut prin epoca in care nu existau mess-ul si playlistul preferat si filmele descarcate de pe retea.



si ce bine au mers astea:

Just as you take my hand
Just as you write my number down
Just as the drinks arrive
Just as they play your favourite song
As the magic disappears
No longer wound up like a spring
Before you've had too much
Come back and focus again

The walls abandon shape
You've got a cheshire cat grin
All blurring into one
This place is on a mission
Before the night owl
Before the animal noises
Closed circuit cameras
Before you're comatose

Before you run away from me
Before you're lost between the notes
The beat goes round and round
The beat goes round and round
I never really got there
I just pretended that I had


What's the point of instruments
Words are a sawed off shotgun

Come on and let it out
Come on and let it out
Come on and let it out
Come on and let it out

Before you run away from me
Before you're lost between the notes
Just as you take the mic
Just as you dance, dance, dance

Jigsaws falling into place
There is nothing to explain
Regard each other as you pass
She looks back, you look back
Not just once
Not just twice
Wish away the nightmare
Wish away the nightmare
You've got a light you can feel it on your back
You've got a light you can feel it on your back
Jigsaws falling into place

Niciun comentariu: