luni, decembrie 24, 2007

cat de des ne gandim la preda?

azi noapte nu puteam sa dorm, o insomnie crunta si calma, asa ca de in the mood for christmas, cand esti prea odihnit:D sa mai dormi pana la 3, 4 dimineata, si mi-am dat seama ca dintre toate titlurile de carti din lume, preferatul meu este "cel mai iubit dintre pamanteni". cred ca preda a fost intr-adevar genial cand a pus pe hartie asa ceva si l-am mai invidiat o ora sau doua, azi noapte. chiar daca poate nu e sintagma lui, el e cel care mi-a adus-o mie in forma asta si m-am gandit la el. cum ar fi sa stii care iti e cel mai iubit dintre pamanteni?


pentru ca ascult piesa asta exagerat de mult.
si pentru ca imi pare rau ca moartea chiar exista si se arata atat de des. cand am auzit, m-am bucurat trist ca nu am apucat sa ma imprietenesc cu sultan, dar tot m-am prins ce fel de om a fost:(
the end has no end?

Niciun comentariu: