luni, decembrie 17, 2007

bombonica translucida

nu-mi place ultimul post de aici, it realy sucks, even though is true.


acum scriu de la noul si preciousul meu macbook, momentan in stadiu de accesoriu, mai mult al camerei, decat al meu.un laptop-bombonica translucida.
s-a intamplat la o luna, doua, dupa ce mi s-a pus pata pe el, desi mi-l dorem latent inca de cand ma uitam la filmele de la 20.00, de pe protv, cu tanti scriitorese utilizatoare de mac, macinate in noapte de mistere si amintiri, filmate din fata cu iconul de la apple cat mai vizibil, de dragul product placementului, atat de eficient, se pare:))
din momentul primei fractiuni de secunda de cand mi l-am dorit si pana a ajuns in mainile mele n-a trecut atat de mult timp incat sa nu mai pot savura victoria.
nu ca in alte cazuri cand vrei ceva si trece atata timp pana cand si ai lucrul respectiv, incat momentul posedarii nu mai are deloc gust.

dupa 3 zile de contopire, inca nu stiu: care sunt echivalentele pentru F-uri si magia lor si daca exista asa ceva.
de ce tasta end nu ma duce la capatul randului, etc etc.

o sa ma adoarma, impreuna, eddie vedder, josh homme si the strokes, uniti de indurarea lui gaye
desi strigat ecologic, piesa asta ma omoara din alte motive.

6 comentarii:

cosmin popan spunea...

al meu e mai frumos. mai alb, cu mai multa muzica. am dat chiar si mai multi bani pe el.

pukatuka spunea...

al meu are muzica muult mai draguta, pentru varsta frageda pe care o are. si va ramane vesnic mai alb si mai stralucitor decat al tau si toate altele, mult mai nefericite.

Anonim spunea...

Stop MAC cruelty, pls! Sunt toate la fel de frumoase si de dragute.

Sorina Iordan spunea...

vaaiiii ati facut deja un clan al posesorilor de mac. and i'm not part of it!!!!
:((((

pukatuka spunea...

e bine venit oricine sa-mi laude mac-ul:) mai ales tu, dupa ce pui si un pic mana pe el? nu prea-ti place, am vazut eu:)tztztztz

Sorina Iordan spunea...

cum sa nu-mi placaaaaaaaa???? am pus si mana am facut si mac-poze... da, ma declar fan al micutului alb :)