joi, aprilie 03, 2008

asteptare

astept, asta fac de ceva timp. imi alimentez asteptarea cu multe lucruri care imi ocupa timpul acestei asteptari.
mi-am dat seama ca nu am timp sa ma mai gandesc la lucruri. ci doar le fac. si intre ele nu mai e pic de spatiu de aprofundare. niciodata n-am fost buna la cumpatat lucruri in tihna, dar de la un timp, m-am trezit intr-un ritm in care nu imi mai dau niciun moment doar cu mine. putinele momente care ar putea sa fie de singuratate reflexiva sunt cufundate intr-o carte, in muzica, intr-un film, doua, trei. nici cand merg singura pe strada sau cu metroul sau autobuzul nu ma gandesc la lucrurile care mi se intampla (pentru ca citesc). si pierd si savoarea lor, astfel. trebuie sa recapat voluptatea retrairii lucrurilor care mi se intampla. pentru ca sunt unele foarte frumoase, care chiar merita. haosul este si el bun, dar face timpul sa treaca prea repede si uit ca vreau sa traiesc simtind viata.

aseara am avut o discutie interesanta, dar agasanta cu o amica, despre ce vor femeile.
evident ca in primul rand, stiu mai bine ce nu vor decat ce vor. apoi nu stiu, de multe ori, sa evalueze corect ceea ce au si mereu isi doresc mai mult ce nu au, decat ce au.
in principiu, este preferabil sa nu fii singura ever ever, dar complet stupid este sa fii cu cineva despre care stii ca nu e EL si nici n-o sa fie vreodata.

daca mai ai putini ani pana la 30 de ani, pe ce e bine sa te concentrrezi, pe cautarea acelui EL, the one and only sau sa te mai bagi in relatii care sunt frumoase, dar total imprevizibile ca finalitate si ca sens?? e bine sa te gandesti macar la lucruri in felul asta?

ea mai zicea: eram la gimnastica cu o prietena. si la un moment dat antrenoarea ne intreaba cati ani avem. si a primit raspunsul: 27 si 28. si sunteti maritate? NU.(hihihi) da, a zis antrenoarea, inteleg. radeti acum, dar sa stiti ca dupa 30 de ani, si voi mai aveti putin pana acolo, n-o sa mai fie asa amuzant sa raspundeti NU la intrebarea asta. (hahahahahha):D

sa nu uitam ca totul este ralativ, am incercat sa o conving pe amica mea. si cu mult prea multe variabile pentru a-ti face astfel de probleme.
si pana una alta, sa n-o mai prind cu probleme din astea, la masa mea:))

tot un fel de asteptare si discutia asta.


cocorosie, by your side

Niciun comentariu: