miercuri, ianuarie 14, 2009

i love jamie

imi e dor de dvd-urile cu jamie oliver.
obisnuiam sa stau in weekend-uri si sa ma uit la cum si ce gatea el. numai bunatati, care pun accentul pe healthy taste food.
e dragut sa ai bucatarie si tot felul de ustensile care sa te imbie sa gatesti bunatati, iar seara sa vina oameni dragi cu care sa degusti cele mai fun mancaruri.
o sa mai vina lucrurile astea inapoi. altfel cum?

chiar daca in momentul asta nu gatitul si bucataria sunt prioritatile mele, e dragut ca exista carti ca asta.

mi-ar placea sa am un job care sa implice minunatii.
printre oamenii care au joburi ideale sunt jamie, daniel si irina.
fiecare are cate ceva in comun.
jamie e jamie
daniel, e the master of carturesti. doar cand mergi la casa imperiu de pe strada verona, intri intr-o lume aparte, in care poti vedea ca viata poate sa fie mai frumoasa, macar pentru aia mai norocosi, dar poti si tu sa mai speri. au si cramaaa
iar irina, deocamdata e castigatoarea celui mai tare job, in ultima perioada.
abia astept sa vad primul numar din editia locala a good food, sub conducerea ei.
delicious:)

4 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

printre oamenii care au joburi ideale sunt jamie, daniel si irina.

vaaiiiiiii =))
ce mi-a placut

pukatuka spunea...

uf, ma bucur ca ti-a placut, la naiba, e bine ca macar ei exista:)
si pun pariu, ca exista mai multi!
si noi o sa, o sa:)))

OP spunea...

Oh :) pari in spirite bune .. xoxox.. oh am vazut pe facebook ca Cosmin este engaged!

pukatuka spunea...

vaaaaaaai, asa se intampla cu oamenii de la o varsta incolo!!!nu ma mai mira nimic si ma bucur pentru el, pareau happy:)
trebuie sa aflu ce iti mai doresti tu lately:)