vineri, martie 20, 2009

ding, dong! mai e asa de putin:)

portocala mecanica e aproape de lansarea oficiala, sper ca toata lumea e pregatita pentru cea mai tare publicatie online de ciclism urban. daca nu, o sa ii pregatim noi, ca doar de aia ne apucam de treaba asta. me happy!

altfel:

sper sa nu aiba toata lumea biciclete vintage si pick-up si discuri de vinil, aparate de fotografiat vechi cu film si chiar, asta e chiar tare, polaroide :(
sa nu fie toti ahtiati dupa arta urbana, asa cum am resimtit eu la unii si altii, BORINGGG!!!!
sa ne ferim de clishee si sa facem lucruri pe care le simtim cu adevarat. nu pentru ca asa se face si asa e cool si asa face nu stiu cine si nu stiu ce.

e un fel de been there done that. recunosc. dar acum ca am depasit faza asta, nu ma pot abtine sa nu ma compleseasca dezacordul pentru spiritul asta, usor turmanian( de la turma)

e aceeasi faza cu toti oamenii care si-au luat aparate de foto DSRL
cei care merg la targuri de vechituri si se intorc cu aparate foto din familia si timpul zenit-urilor
treaba cu polaroidele mi-a pus, de fapt, capac. sooo fake. really. ma rog, fiecare are dreptul la perceptiile lui si eu as vrea sa nu le am pe astea, dar astea sunt.

din pacate nu pot articula mai bine tot ce vreau sa spun, pentru ca asa sunt eu. far away from being perfect ( mi-e fffff lene)

intr-un timp, nu stiam ce sa spun despre blogul meu. despre ce fel de blog e si pentru ce exista el. imi spuneam si spuneam celor care ajungeau sa ma intrebe, ca e un blog al meu, pentru mine, are rol terapeutic si e o mica placere de a mea pur si simplu, ca nu ma intereseaza cine il citeste si ce face cu ce citeste aici si ca nu il arat de fapt nimanui si ca cine il gaseste bine, cine nu, nu. cu alte cuvinte ceva destul de incurcat.
in mare, toate astea sunt valabile.
dar de dimineata mi-am dat seama, acum ca sunt mai departe de el, de blog, pentru ca nu mai am peste tot net, ca e un blog asa cum sunt cele pe care imi place mie sa le citesc. era atat de simplu:)


what does beutiful mean?

Niciun comentariu: