joi, martie 19, 2009

underwater fusion

la berlin m-am dat cu biciceta donna summer, fara sa imi vina in minte imaginea cantaretei cu pricina, o buna bucata din timp.
in prima zi aveam impresia ca mi-a revenit o bicicleta cu imagine de cantareata blonda. pre sandra si smanatha fox.
mea culpa, pentru ca atunci cand am fost trezita la realitate, mi-am dat seama ca stiam cine e donna summer, dar chiar am o memorie confuzata si nesigura, asta e.














a fost si zi, nu numai noapte:)
a plouat non stop si a fost foarte frig.
minunat este ca asta n-a contat si ca mi-a placut foarte mult.
nu vreau sa locuiesc acolo, dar vreau sa vad orasul si in alt anotimp, sa vad daca are acelasi farmec.
berlinul e locul cu cei mai rasfatati biciclisti din lume. iar ei stiu sa rasplatesca rasfatul cu mult farmec, personalitate si mai ales, pentru ca par ca nu se dau niciodata jos din sa:)

3 comentarii:

OP spunea...

Nu stiu ce vrei sa spui prin cuvantul "rasfatat" dar cand ma gandesc la biciclisti si mai ales biciclisti rasfatati ma gandesc la Amsterdam , sper ca ai avut un timp placut in berlin, ploaia arata minunat!

pukatuka spunea...

draga mea, imi pare bine sa aud de tine:)
"rasfat" inseamna pentru un biciclist: spatiu, SPATIU si respect, bunavointa si simpatie atat de la pietoni cat si de la soferi, primarie si alte institutii.
la berlin, spre deosebire de amsterdam, exista spatiu sa te bucuri de bicicleta ta, oricand, oriunde, in orasul ala imens si frumos.
lucruri care nu se pot spune despre biciclistul de la amsterdam. acolo, fara sa fi fost, pot sa iti spun ca e macel pentru biciclisti.
but i shall see:))

Ramona Gabar spunea...

bai, deci pe mine in Berlin ma speriau biciclistii de-mi sarea inima pe caldaram. ajunsesem sa nu-i mai suport, apareau de te miri unde si treceau pe langa tine suierand din toate alea. asta vara. vara, by the way, Berlinul e fantastic. m-am intors asta iarna si n-a mai fost asa bestial, desi m-am bucurat ca se risipisera miliardele de biciclisti agresivi. ma rog, exagerez si eu... :))