sâmbătă, martie 28, 2009

cele mai spookie lucruri din lume

includ si felul in care arata oamenii, la varste diferite.

printre primele dati cand mi-am dat seama ca e ceva aiurea, a fost bineinteles, cand i-am vazut pe parintii si bunicii mei in fotografii de acum 20, 30 sau chiar mai multe zeci de ani.

dar efectul n-a fost chiar atat de intens.
ma gandeam doar ca e bine.
oricat de slab si incredibil de schilod ar fi un tip care imi place acum, sa stau linistita ca peste 20 de ani nu o sa mai fie deloc asa:)))

socul cel mai percutant a fost blondie
hearts of glass 1979



toate astea pentru ca am vazut azi la pranz, "top 10 before they become famous".

no 1
i will fallow 1980

m-au amuzat (poate nu stie toata lumea cat de tare si de magic e vh1, for ever and ever and never ending magic:))

Niciun comentariu: