duminică, mai 03, 2009

as putea sa-i multumesc lui matei

acest matei.
pentru ca m-a scos din letargia specifica atunci cand intram pe a scrie.
sau pentru ca am dat in sfarsit peste un text care mi-a placut mult, ceva ce imi lipsea, se pare.
n-am mai avut timp de citit bloguri, de citit reviste, de citit carti, articole sau orice altceva. in mare pare si pentru ca nu am mai avut tragerea de inima sa imi fac timp.
dar textul asta m-a trezit. si ma bucur.
e ceva subiectiv, mai mult ca sigur.
am facut si eu cursul si il stiu si pe matei din paginile pe care le facea in time out. atat cat poti sa stii pe cineva care face paginile de fashion in time out:)

si mai ales pentru ca imaginea lui lupsa se prafuia asa, tare de tot. nu-mi mai placea deloc ce face. dar parca s-a mai scuturat un pic:)

cat despre matei, trebuia sa fi facut si eu deja asta.

Niciun comentariu: