luni, mai 18, 2009

TWILIGHT

i am such a big sucker for twilight this days, OMG!!!!!!!!!!!

:))))
cam asa m-as putea isteriza in descrierea a ceea ce mai fac eu, de placere, zilele astea. l-am vazut in drumul spre bunici, in weekend, si nu stiu cum se face ca m-a fermecat. muzica, imaginea, chiar si povestea un pic, mi-au facut ziua, zilele, cum tot repet aici.
ideea e ca in timp ce il vedeam, si ceva dupa, mi-am dat seama ca, de fapt, am sa-l gasesc pe mr perfect intr-o zi. doar ca el trebuie sa aiba puteri supranaturale: un pic de glow in the sun, zbor dintr-un copac imens intr-altul, un date pe creasta unui munte, stuff like that, that any kind of my type guy, can do:))))))))))))))




pana cand tai eu ce trebuie si cum trebuie, sa fie aici cea mai tare scena din film.
vamprii nu pot juca baseball decat atunci cand se apropie furtuna si fulgera des:))))))))) guess why:P

stiu ca e spanish, stiu ca e lame, dar nu m-am putut abtine:D

Niciun comentariu: