luni, octombrie 08, 2007

dragoste


da, dragoste, multa dragoste asa rotunda si plina si fara motiv. e cea mai buna.
am zis sa mai vad ce face pukatuka, pentru ca altfel, trece timpul, lucrurile se uita, se sterg si ce moment mai bun puteam sa gasesc decat ala de luni dimineata cand am stabilit ce am de facut si ar trebui sa ma apuc cat mai repede sa si fac?
asa sunt eu, mereu cu momentele prost alese din care incerc sa fac sa iasa ce-i mai bun:D :D
a fost un super concert intre timp, dar mi-ar fi placut mult mai mult sa am un castel; si ei si brett sa fi venit la mine in vizita, la mine si la prietenii mei, care s-ar fi suportat unii pe altii si toti am fi trait fericiti si cu mult spatiu intre noi.
imi place sa scriu fara sa ma gandesc si ar fi grozav daca ar face si altii la fel, desi poate o fac.
vreau sa ma apuc de un proiect nou, sa fac si altceva in afara de job, pentru ca vreau sa-mi ajut si capul si portofelul.
lucruri care m-au marcat în ultimele zile: al gore şi an inconvenint truth, les choristes, matthew bellamy, i can't take my eyes off you, o dupa-amiaza-seara frumoasă de duminică:))
of, chiar trebuie sa ma apuc sa scriu iarasi cateva lucruri deosebit de importante, la ziarul deosebit de pe gustul meu, la care lucrez. oricum, azi nimic de rau despre job:) e luni...

Niciun comentariu: