duminică, octombrie 28, 2007

road(tripping) sau ziua parantezelor

sunt asa de complet fericita (exagerez)ca mi-am schimbat routerul.
am zis eu ca am prieteni grozavi.
inca un concert ratat. eu as fi vrut sa merg la pink martini, dar iarasi am fost abulica si daca n-a venit o forta extraeu, adio pinky.
n-am avut nici cu cine, ca nu s-a inghesuit nimeni sa mearga, ba aseara am mai auzit-o si pe aia cum ca ar fi falsi, facatura. whatever, ii ascult de atata timp incat acum chiar nu inteleg de ce nu m-am straduit sa merg. oare cate din astea o sa mai fie? ratari. e, dar sa nu mai facem atata caz.
am doi roadtripperi preferati, care imi relateaza(exagerez)calatoria lor. acum au ajuns la amsterdam si dau mesaje si trimit foto de bagat unghia in gat, noroc ca eu sunt eu si nu folosesc nici macar expresia asta, deci in niciun caz nu am asemenea apucaturi si trairi:D


Niciun comentariu: