joi, februarie 14, 2008

death proof

far from perfect, but it gets u high!

nu inteleg de ce e tarantino fermecat de discutiile despre nimicuri dintre chicks, dar se pare ca-i plac mult si ne cam chinuie cu ele.
deloc intamplator, fetishismul lui merge uns cu piesa chick habbit si asta merita efortul de a-i suporta interpretarea proprie in privinta "femeii".
daca rezisti insa si treci cu indulgenta peste pasajele cu taca taca, o sa fii cu siguranta recompensat, fericit si imbatat:)

chick habit, april march


pentru cine stie, eu am vazut scena asta de mai multe ori, cel mai recent in seara asta:D, pur intamplator!

ca in orice tarantino, coloana sonora are rolul ei in film. merita toata, desi trebuie insistat mai ales pe the coasters
de la april march nu-mi place decat melodia de sus.

2 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

eu cred ca fara discutiile despre nimicuri n-ar mai fi la fel :))
cred ca tocmai alea creeaza tensiunea specifica din filmele lui tarantino. n-as trece peste ele

pukatuka spunea...

ma refeream strict la death proof. aici mi se pare mie ca nu i-a iesit partea asta la fel de bine ca de obicei.cand sunt ele la inceput in masina si trancansc, bleah! si cand sunt la masa in fast food, yac!
horror:)