luni, februarie 11, 2008

superficial

mi-a placut povestea cu pustiul copywriter la BBDO care dupa ce a facut parte din echipa care a organizat adprint-ul acum 4 ani, a luat sambata un inger, pentru ce face acum.
imi place sa vad oameni incantati de ce fac, poate ajung si eu acolo, la batranete macar:D
asta cu batranetea imi aduce aminte de discutiile de ieri, cand eram la brasov, sase oameni, si aveam o zi intreaga la dispozitie sa ne plimbam prin orasul "romantic', cum i-a zis florin, ironic.
si de fapt, ne-am trezit, am intrat in primul bistro/restaurant, am baut cafele, am mancat o gramada, dupa care, la ora 15, dupa discutii intens contradictorii, ne-am urcat in masini si am intins-o acasa.
topicul de discutii a fost - cine vrea acasa repede vs cine vrea sa mai profite de brasov.
s-a lasat cu: "daca nu ne plimbam acum, cand suntem tineri, atunci cand naibii ne mai plimbam"? "pai la batranete, atunci o sa ai tot timpul sa te plimbi"
"dar daca mergem acum acasa, o sa ajungem prea repede si oricum maine mergem la serviciu"
"bine, hai sa mergem, oricum am de spalat"
ce vreau sa spun este ca e iarna si ma enerveaza ca e prea frig sa-mi misc oasele in aer liber
si imi mai intinde nervii si ca toata lumea are o mare lehamite de job si as vrea sa mai vad si oameni entuziasmati, poate se ia si la mine, un pic. dar nu e chip.
i need a change so much, it hurts!

vreau sa vad diseara atonement, cel mai bun film si la bafta, ce mai astept?

Niciun comentariu: