marți, februarie 26, 2008




hello boys and girls.
am avut una dintre cele mai soft (as in placute) vacante din viata mea. totally zen. n-am niciun merit, pur si simplu s-a intamplat sa fie multa chimie intre oamenii cu care am plecat pa pa!
si chiar ca nu la asta ma asteptam, avand in vedere combinatia:)

s-a marcat putina viena, tradusa in cam 7 cafele in 2 zile si tot atatea nopti, 26 de ore nedormite si cate o ora si jumatate de zbor cu avionul, dormite snur, fara mari complicatii.
s-a mai intamplat si the cure, care asa cum am tot zis, au fost complet straini pentru mine si de care m-as fi putut si lipsi daca stiam dinainte cum o sa fie:D am exagerat, dar i-as fi vrut altfel, ce vina am eu daca asa m-am simtit?

am vazut cu ocazia asta una dintre cele mai imputite, la propriu, cafenele din lume, plasata pe una dintre cele mai fency bulevarde din viena. (cafe raymund, stay away, bad bad, very cah!)

viena ramane un oras cu mai multe orase in el, un fel de papusa ruseasca cu multe surprize. o fi buna cafe con leche din spania dar si cafeaua vieneza le are pe ale ei:) si eu m-am bucurat din plin de asta.

m-as mai duce la viena, pentru ca nu am vazut tot ce era de vazut, evident, dar cred ca numai daca ar fi inclusa intr-un program cu mai mult somn si mai mult soare:) eventual intre alte doua orase minunate care chiar merita vazute.

nu pot sa inchei fara sa nu amintesc de hundertwasser. spre surprinderea mea, exista oameni dragi mie care nu stiau cine e sau a fost acest hundertwasser. pentru ei, explicatia lui tata:
"hundertwasser a fost un artist austriac, cu bani, care cu multa fantezie a schimbat fatadele anoste ale unor cladiri, transformandu-le in niste opere de arta care amintesc foarte bine de arta lui gaudi. asta pe langa lucrarile lui, picturi, arta grafica etc.".
pentru cine nu stie, gaudi a fost un arhitect spaniol, care nu doar crea fatade fanteziste si vesele pentru cladiri, ci concepea cu totul cladirile respective. asta de la mine, restul de la wikipedia, daca este cineva interesat.

Niciun comentariu: