duminică, martie 09, 2008

and if you were a kiss, i know i'd be a hug

si nu vroiam sa vad juno. la ce bun un film cu o adolescenta insarcinata care trece cu brio peste situatie? adevarul e ca am citit pur si simplu o cronica stupida in time out. in care fata asta si scenariul erau facute cu ou si cu otet. s t u p i d
li se mai intampla si lor. poate au nevoie de forte noi acolo:D :-) sa ma anunte si pe mine daca asa sta treaba!



doar un strop dintr-o coloana sonora despre care s-a scris mult pe bloguri, dar care ma fascineaza pentru ca desi nu as asculta asa ceva de obicei, astea chiar mi se par irezistibile. e ca si cand, o data pe an, pana si un anorexic papa o felie mare de tort!!!:):D!?!

4 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

if you were a castle, i'd be your moat
and if you were an ocean, i'd learn to float

i'd be your moat :)))
genial

pukatuka spunea...

cu ocazia asta am invatat si eu cum se cheama santul din jurul unui castel, in limba castelelor:)))(desi nu cred ca e limba casteleor, dar na:)

Anonim spunea...

asta a fost senzaţia pe care am simţit-o şi eu după film. am ascultat melodiile la nesfârşit :) deşi tot pe asta am pus-o şi eu pe blog, mi-a plăcut şi Anyone Else But You

pukatuka spunea...

si anyone else but you:) din plin!