duminică, martie 02, 2008

weekend super tare


multumiri institutiei cu pricina

mi-am mai dat seama si ca nu sunt pe faza, cand e vorba de facut fotografii. ar trebui sa fiu mai promta, ca doar pentru mine o fac. de exemplu, mtr-ul a contribuit la starea mea de bine, prin ceea ce s-a intamplat in aer liber, dar si interiorul, cu carturestiul si clubul, au contribuit in forta:)
martisorul a fost, ca sarbatoare, poate mai intens simtit decat craciunul si anul nou. si asta e ceva, avand in vedere ca pana acum, nici nu prea exista. desi mereu am primit martisoare dragute, de la oameni care inseamna ceva pentru mine. dar anul asta s-au intrecut pe ei si simbolul a ceea ce am primit, ca tot, de la ei, a fost peste asteptarile mele.
traiasca broscutele testoase!!!!(primite in numar de trei:D) in editia de anul acesta a martisorului:)

Niciun comentariu: