miercuri, iulie 30, 2008

acordeon + chitara = complete love



bucata care imi place cel mai mult din piesa

televizorul meu incepe sa presteze ROI (return of investment). aseara am vazut 5X2.
asa intamplator pe tvr 1.
credentials lui cosmin ca am inceput sa fiu atenta si sa-l urmaresc pana la capat.

si am descoperit un paulo conte. acelasi care ma enerva in camera roz pe care o pazeam la carturesti. nu intelegeam de ce avem in rafturi tone de albume in o mie de editii paulo conte.
i hated the guy. muzica pentru pensionari.
numai ca se intampla sa aiba piesa asta care mi-a redeschis gustul pierdut, pierdut pentru muzica, o alta drama recenta de a mea.
cand urmaream filmul, foarte dragut si el in sine si sexy, n-am mai vazut de mult un film care sa imi inspire ca e sexy. asta si pentru ca ma uit la midsumer crime si acolo numai despre sexy nu poate fi vorba.
asa, initial credeam ca e comparabila coloana sonora cu nate king cole-ul folosit de wong kar way in in the mood for love.
oricum, azi la job, tranzactiile globale au mers mult mai usor cu sparring partner in heavy and loudly rotation.

Niciun comentariu: