duminică, iulie 13, 2008

daca nu e sa fie prima, atunci a doua sau a treia

a fost greu sa ma lamuresc si hotarasc.
era cat pe ce sa dau 14 milioane jumate pe una care nu ma convingea 100%. pentru ca nu imi ofera senzatia de stat in fotoliu, de coloana drepta si multumita. m-as fi ales cu o bijuterie ce-i drept, dar nu cea mai aproape de confortul si placerea mea.

pentru mine bicicleta perfecta este asta




dar pentru ca momentan e disponibila doar in alte tari mai fericite (da doamne sa aflu maine altceva), cred ca va trebui sa aleg dintre alta si alta.
e duminica si nu-mi dau seama daca voi reusi sau nu sa obtin ce vreu. abia astept sa fie maine si sa dau telefoane cu raspunsuri magice.
imi strang toti pumnii. daca am ajuns sa nu dorm noaptea din cauza ei, bicicleta ideala trebuie sa ajunga la mine.




asta e geniala si ma atrage cumplit, are culoare si tot.

numai ca cea de mai jos e mai buna, chiar daca are o culoare mai putin appelling.




e si daca nu reusesc sa pun stapanire pe niciuna de mai sus, atunci mi-o iau pe treky aia cocosata si astept luna martie 2009, cand baietii de la coloane au promis niste lime, sigur.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu mi am cumparat bicicleta acum doi ani, din nefercire in new york city nu prea poti sa mergi prea mult cu bicicleta, ptr ca nu sunt multe lini in care poti sa mergi, si este prea mult trafic. am incercat, si ar fi fost ideeal, dar este viata sau :)iau metroul :)
ma bucur..si iti urez bafta!!

Anonim spunea...

draga mea, multumesc pentru bafta. pana la urma nu am avut parte de niciuna dintre cele aratate. la un moment dat, ma gandeam sa te rog pe tine sa-mi cumperi una de acolo, ti-as fi trimis bani si pentru transport:))
ei dar lasa ca m-am descurcat cu ce s-a putut si sper ca eu si lilla, asa o cheama, sa traim fericite pana la adanci batraneti:)
te puup si poate te prind sa vorbim mai mult.