marți, iulie 22, 2008

zi din aia

ultima perioada a fost indefinita in timp si senzatii. in general agasanta, deci neplacuta.
dar azi mi s-a intamplat un un varf de ac in carul cu fan.
vorbesc despre un detaliu mic, care poate sa te afecteze mai mult decat o perioada intreaga mai mare si proasta. mi se intampla uneori sa ma consum mult mult de tot pentru un detaliu, care apare asa din senin si imi strica complet ziua.
pentru ca din orice lucru mic care ma nemultumeste la mine, fata de ceilalti cel mai adesea, eu pot crea nenumarate senzatii si ipoteze care ma acuza ifiorator.

e vorba despre detaliile mici care te fac sa te simti prost mai ales fata de cei din familia ta, fata de cei mai buni prieteni sau cei mai apropiati si dragi dintre oameni.

poate l-am expediat prea repede pe tata, poate trebuia sa ma ofer sa le platesc alor mei nu stiu ce, poate ar fi trebuit sa o pup mai mult pe sora-mea, poate nu ar fi trebuit sa nu-i raspund sorinei pe mess si AZI poate ar fi trebuit sa fiu pe faza si sa fac si eu cinste cuiva care m-a ajutat foarte mult si care imi facuse cinste la ultima intalnire.


urasc expresia asta, a face cinste, dar e vorba de galanteria aceea foarte utila, care pe mine ma face sa ma simt comod si placut si cand o primesc si cand o ofer. ma roooooooog


ma simt cumplit de vinovata si evident ca avalansa de senzatii pe care le-a declansat acest mic incident e de neoprit

pentru ca sunt multe scenarii pe care mintea mea le poate crea. iar eu sunt personajul negativ din toate.

oricum, e ciudat cum functionam noi oamenii. presupun ca daca as fi fost cu adevarat nesimtita cu cineva, nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa ma consum. dar asa, izvor nesecat de cainta! wierd

noroc ca am citit asta si m-am crucit un pic. am mai uitat de greutatile propriei constiinte grav afectate.



christian bale ramane the peach of them all peaches



chiar daca

Un comentariu:

Sorina Iordan spunea...

maaaaaaaaaaaaaaaaa
>:D<