duminică, iulie 20, 2008

lilla beats me

she's soooo bad!
intalnirea noastra s-a lasat cu multe vanatai si umflaturi dureroase. sper ca si trecatoare. m-a trantit de doua ori pe asfalt si acum imi e frica sa mai merg cu ea ca inainte. o fi bine.
ieri o doamna m-a pus sa jur ca nu mai merg pe contrasens oricat de mica si linistita ar parea straduta.
ma simt complet si meticulos batuta pe tot corpul. si mi-e somn mereu pentru ca nu mai dorm bine noaptea, de la dureri. si m-am saturat de toate, foarte tare. nu mai am resurse. nici pe card.
ceea ce doare si mai tare.
toni zicea ca mai e putin si intram in service. da. sper sa ma reconstruiesc in vacanta care incepe peste 2 saptamani. adica peste multe zile. prea multe. si atatea lucruri de facut si cu mintea si cu trupul.

dar i-am schimbat cauciucurile si e minunata acum!

Niciun comentariu: