miercuri, decembrie 10, 2008

ce am lasat pe afara ieri

pentru ca era si este prea boring:d

cel mai mult imi plac melodiile care ma fac sa le tin pe repeat ore intregi si care apar pe neasteptat. chiar daca sunt lame
cel mai dragut e sa stiu ca plec peste putin timp far far away
cel mai bine ma simt cand stiu ca am facut ceva bun desi nimic nu e safe forever
cel mai tare ma supara sa fiu considerata egoista

treaba asta cu egoismul imi e reprosata mai ales atunci cand vorbesc foarte mult despre mine sau exprim insitent ce simt.
in capul meu: daca si ceilalti ar face la fel nu ar mai exista neintelegeri si probleme de comunicare. daca fiecare ar fi in stare sa spuna ce simte si ce vrea, eu cred ca lucrurile ar fi mai simple. mai mult, cred ca daca aud ceva si raspund prin a spune ceva asemanator din experianta mea, nu fac decat sa ii ofer celuilat un reper care sa-l ajute sa inteleaga mai bine ce i se intampla lui.

dar poate lucrurile nu functioneaza asa cum cred eu. si atunci nu sunt decat una careia i se spune "ma doare capul" si ea raspunde, "da si pe mine" si de aici sa reiasa ca sunt obsedata de propria persoana. cand de fapt nu vreau sa zic decat ca "da, stiu, te inteleg, mai ales ca si pe mine ma doare. dar daca ne doare pe amandoi/doua, inseamna ca nu e cine stie ce nemaipomenit si ca o sa treaca".

Niciun comentariu: