luni, decembrie 01, 2008

ceata e romantica si sexy

daca as avea acces la aparatul meu foto, as si arata exact de ce
pana atunci, sa tot fie ceata. desi sper ca nu se intampla accidente rutiere din cauza ei. ca atunci chiar nu mai e deloc cool
cred ca imediat cum imi vine sa zic ceva, apar inca doua ganduri care ma fac sa ma indoiesc
probabil ca nu degeaba se spune si se stie si se crede, ca totul este relativ
aseara am schimbat cateva vorbe despre niciodata si intotdeuna
cand si daca exista asa ceva
asta pentru ca am zis din greseala intodeaune, in loc de intodeauna. mi s-a parut imediat ca aparitia neasteptata a pluralului nu face decat sa arate clar ca nu exista intotdeuna, pentru ca uite exista intotdeaune, care diminueaza absolutul lui intotdeuna
acum nu mai inteleg de unde si pana unde rationamentul asta, dar momentul determina de multe ori convingeri
care mie imi sunt dragi

Niciun comentariu: