duminică, decembrie 07, 2008

young&restless si arizona dream

si copil rebel, cum nu uita tata sa imi spuna, din ce in ce mai des, in ultima vreme. si nici macar nu e updated.

cheia supravietuirii armonioase ar putea fi aceea de a nu te lua in serios. imi pare rau ca nu mai stiu exact cine a zis asta atunci cand mi-a intrat mie in cap. din pacate am uitat, asa ca poate not so very young but certainly restless:D

inclusiv parodierea dupa nemuritorul serial, ma incanta, desi e complet stupida.
ma gandeam totusi ca a nu te lua in serios poate fi totusi un lux. poate sunt o rasfatata daca imi pot consuma dramele asa. poate nu am fost cu adevarat lovita, desi mie mi se pare ca sunt acum in total despair, si sper ca nici nu o sa fiu.
dar, sincer, recomand sfatul de a nu te lua in serios.
pf, flash back. imi dau seama ca pe asta a zis-o, atunci cand am auzit-o eu pentru prima data, nimeni altul decat kusturica. arizona dream e un film magic de-al meu si evident m-a facut atenta la ce are de spus domnul kusturica (acum o mie de ani, dar asta este). si l-am urmarit intr-un interviu tv.
intrebarea era, parasuperfrazez, care este cheia succesului, secretul vietii pline pe care se pare ca o aveti. familie, castel, filme, johnny depp, faye dunaway...(am bagat de la mine)?

"eu nu ma iau niciodata in serios" etc etc

m-a marcat fraza asta, cum adica, cum adica, ce e aia? ce e aia? si cred ca mi-a luat ceva timp pana am inteles la ce se referea si sunt tare fericita ca imi pot pune singura un diagnostic.

Niciun comentariu: