joi, februarie 26, 2009

joi, 26 februarie 2009

exista un om mic si dragut pe care il vad aproape in fiecare zi. e super doct in ce face el, se pricepe la cifre, piete emergente, evolutia monetara si ce mai zice el acolo, cat timp sta la job, in live-urile de la TMCTV.
poarta cele mai viu colorate cravate din lume si astazi l-am auzit spunand ca "povestea de dragoste din benjamin button este una dintre cele mai frumoase povesti de dragoste pe care le-am vazut vreodata".
mi s-au marit ochii si am inceput sa vorbesc cu el peste scaunul lui toni si peste cararea de un metru si jumatate care desparte redactiile. pana azi nu am schimbat niciun cuvant.

a urmat un scurt, dar intens dialog. "cum poti sa spui ca ti-a placut filmul ala?" "pai mi-a placut, sigur ca mi-a placut, de ce sa nu imi placa?" pentru ca e foarte lung si fake si sincer exista filme mult mai bune pe lumea asta, ca mod de construire a unui film. de exemplu, ai vazut the reader?" zambet "pai inca nu. reader nu a ajuns inca la noi, nu?" zambet inocent, sincer, o bombonica.
"aaaaaaaaaa(zambet insinuos, in gand: what the fuck)".
si s-a facut asa, liniste. m-am uitat in ochii lui mici si vii si mi-am dat intr-o fractiune de secunda seama ca exista cu adevarat oameni care nu vad filme decat la cinematograf sau care pur si simplu nu au obiceiul de a vedea filme acasa, pe calculatoare sau ce-o fi.

ups!

4 comentarii:

OP spunea...

si eu vad filmele noi numai la cinematograph! si mi-e nu mi s-a parut povestea de dragoste prea extraordinara , defapt filmul nu mi s-a parut prea extraordinar.. dar sincer ce stiu eu :) hehe

pukatuka spunea...

heei, pai ce legatura are ce faci tu acolo, unde filmele se si lanseaza in timp real cu aici, unde filmele vin dupa ce sunt de luni bune lansate si incarcate pe net, de unde le dam jos si le vedem, pentru a nu fi la ani distanta de momentul facerii lor.
intelegi tu?
si mie mi-ar placea sa vad filmele la cinematograf pentru prima data, atunci cand sunt lansate.
dar de multe ori n-am rabdare si nici nu are sens.
bine ca n-am vazut benjamin button la cinema, as fi murit:)))

Sorina Iordan spunea...

vai vai nu stiu cum de mi-a scapat postul asta pana acum dar nu pot sa cred ca am lipsit doar cateva zile si uite ce se intampla. pffff ce suparata sunt. o sa te spun stii tu cui :))

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine