miercuri, februarie 04, 2009

cum se saruta oamenii dupa ce se despart:)))



mutarea intr-o casa noua, aranjarea lucrurilor, lipsa de cablu si conexiune la net, au dus la ratarea catorva filme si, in mod bizar, dar placut, la ingurgitarea unora pe care in alte conditii nu le-as fi vazut.
lasam filmul sa mearga si facem mai mult altceva decat sa urmaresc cum trebuie filmele stanse ca sa imi tina de urat pe perioada amenajarii. atunci am irosit slumdog millionaire, pe care l-am vazut deconcentrata de-a lungul a trei reprize in tot atatea zile consecutive. si nici nu as vrea sa-l revad, pentru ca nu sunt prorevazut filme, nu stiu de ce. sunt prea multe si n-am rabdare sa irosec timpul asa, poate.
in schimb, acelasi tratament a fost benefic pentru un film mai degraba mediocru, ca sa fiu draguta, dar care a ramas in capsor cu cateva imagini minunate. despre looooooooooooove, of course, what elese?
dar un love, care chiar daca chinuit, un pic mai easy to fallow, spre deosebire de acel love chinuit din viitorul oscarizat.
un alt plus pentru filmul mediocru. cautam un film si mi s-a descarcat altul, dar m-am uitat oricum. se mai intampla uneori sa caut un film, iar torrentii sa ma insele. dar nu ma supar, unul pe care l-am vazut deja sa nu fie. cred ca surprizele sunt de cele mai multe ori fun.

toate astea pentru ca am vazut asta, la andreea.


partea care conteaza e aia in care eu si andreea chiar avem de ce sa ne simtim friends, oricat de departe am fi si cat de putin am avea timp sa vorbim.
magie:)

Niciun comentariu: