miercuri, aprilie 01, 2009

"10 most fascinating people of 2008"



aseara am ajuns acasa cat de repede am putut, pentru ca aveam de recuperat muuulta odihna ratata.
am ajuns pe la 9. si pana la 03 am nu m-am oprit din 30Rock. :D

m-am trezit azi la 8, iar cum ma simt acum, chiar n-are rost sa povestim.

30Rock e tare pentru ca eu, un om care chiar nu rade (din pacate) la filmulete si filme si scene si scenulete la care de obicei ceilalti se rup de ras, serialul asta m-a facut sa hohotesc. uau!

tot 30rock (prescurtare de la adresa unde se afla NBC-ul on 30 rockfeller street) e creatie 100% tina fey
de care eu am auzit recunosc de abia cand a facut valva imitand-o pe sarah pellin in tipul campaniei electorale din SUA.

puncte forte: alec bawldin
jane krakowski (elaine vassal in ally mcbeal)

nu se compara cu nimic din ce am vazut pana acum, dar trebuie sa fiu mai odihnita sa imi dau seama si mai exact, de ce mi s-a parut atat de tare.
oricum, tina fey e fascinanta, pur si simplu.

Niciun comentariu: