duminică, aprilie 05, 2009

the kitchen made easy and fun and beautifully colored

dintre slabiciunile mele, ies in evidenta, dintotdeauna:

vasele si accesoriile de bucutarie, care trebuie sa fie cele mai dragute, prietenoase si cat mai multe

hrana care trebuie sa fie mereu colorata si sa arate bine, pentru ca altfel ne batem joc

placerea de a merge la piata, piata. mixul dintre piata si mega image e un must

jamie oliver si felul in care mi-a facut el viata mai frumoasa

mancarea diet

fara ele sunt irascibila si nu se intelege nimeni cu mine

toatea astea si multe, multe alte bucurii, la mazi. care mazi se exprima din nou, aici.

4 comentarii:

mmobsy spunea...

Ooo, gizz! i'm inlove.
Mazi, vrei sa fii prietena mea?

pukatuka spunea...

:)))
daca ne trimiti un cv, iti spunem cate sanse ai, dupa ce il citeste:))

Unknown spunea...

pam pam :))

mmobsy spunea...

si eu, si eu zic pam pam! tot timpul
si mai zic si ta na naa si wika wik!
:)) sunt prietenii mei imaginari.
e de ajuns?