duminică, aprilie 05, 2009

me wants sparks

imi place atat de mult sa am tot timpul o viata plina si draguta, draguta, cu oamenii cei mai draguti langa mine, incat nu ma dau inapoi de la nimic pentru a mentine the ever sparkliness of it.

dar uneri obosesc asa tare,tare de nici fata, vesnic mobila si prea expresiva de obicei, nu mi se mai misca.
adica ma pleostesc. f tare. si nu mai am asa chef de nimic.

nu mai vreau sa ies, sa vad oameni, sa imi cumpar lucruri sa le aranjez si sa le bibilesc (nimic nu ma relaxeaza mai tare decat sa imi aranjez asa, hainele, desi cred ca e una dintre cele mai boring stuff do to ever, pentru altii)
nu mai am chef sa fac curat, ordine, sa vad filme, sa citesc, sa scriu sau sa ma gandesc la what's to do to make him happy, or her, or me.

i hate it

ma gandeam ca daca scriu aici o sa fie ca pe vremuri, cand scriam aici si ma simteam mult mai bine dupa.

dar cum nimic nu mai e la fel dupa ceva timp, nici asta nu mai este:):( ya............... (iar eu urasc punctele astea din tot sufeltul si acum, am ajuns sa le folosesc)

fix acum am primit linkul asta de la adi
the lost song

the cat empire


am zis ca sunt rasfatata, nu?

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!