luni, octombrie 15, 2007

asa ma si simt


nu, nu am de gand sa ma lamentez, dar jur ca azi a fost o zi destul de infecta la job. ce-i drept, ar trebui sa apreciez ca n-a fost infecta de tot. nu mi-am dat demisia sau ceva.
principala nemultumire de azi este lipsa de feedback. domne' nu stiu ce fac si unde gresesc, dar nu am feedback-ul pe care il vreau de la oamenii din jurul meu, mai aproape sau mai departe pozitionati. si, de fapt, acum imi dau seama, ma omoara sursele astea lenese, care nu vor si gata, sa se scrie despre ele. adica imi place si mie ce fac, dar n-am cu cine sa fac. si rezulta asa zile frustrante in care primesc numai mailuri de genul imi pare rau, dar nu pot, alta data cu mare placere...etc. etc. si nervii mei? si self-esteem-ul meu?
pana la urma m-am lamentat un pic, nu?
e un fel de pregatire pentru alta infrangere probabila. am trimis azi un mail si daca as primi un raspuns afirmativ, as fi cea mai fericita, macar pentru un moment:D
(foto credentials to sorina:))

2 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

si ce mail ce mail? la mine de ce nu ajunge nimic? sa ajung sa iti citesc blogul ca sa mai aflu despre tine?? :((
ce trista sunt
:((

Sorina Iordan spunea...

ps: ti-am zis din start ca o sa fie misto poza aia