joi, octombrie 11, 2007

nice&easy

oh is soooo good to be thursday again:))
sa inchei saptamana cum am inceput-o, desi acum ma simt mult mai bine ca luni, multumesc pentru grija.
cred ca din cauza oboselii acumultate dupa ore putine de somn in fiecare noapte a saptamanii, ma simt foarte agitata si plina de energie. cred ca la un moment dat o sa pic asa, pentru mai multe zile. dar enough about me, geee....
zilele astea am citit fragment cu fragment un text care iese direct din fabrica, si imi place sa vad ca cineva e capabil sa se adune si sa astearna pe hartie ceva care pana la urma ar putea sa devina o lectura in sine si de ce nu, interesanta.
asta m-a cam tinut in priza, trebuie sa recunosc.
pana la urma cate lucruri iesite din comunul nostru de zi cu zi ni se intampla, asa intr-o saptamana? si cat din ceea ce pare iesit din comun, ramane asa, dupa ce se repeta de cateva ori? de ce oare m-am nascut asa de usor de plictisit? sunt tare curioasa sa vad ce o sa se intample pana la urma cu mine, oricum nu simt ca am mare control asupra lucrurilor, iar asta ma sperie un pic, dar nici n-as putea sa exist altfel. sau cine stie.
sper sa ma adun si eu saptamana viitoare si sa fac ceva util si antrenant.

Niciun comentariu: