duminică, octombrie 21, 2007

kaki

mda, exact asa, kaki. kaki e tot si kaki sunt toate. si eu mai presus decat orice, sunt cea mai kaki. perioada kaki. imi doresc sa fie cat mai scurta, nu de alta, dar deocamdata nu ma sperii cand ma uit in oglinda, nu ma duc la doctor, nimeni nu a murit si mai era ceva cu foamea, care nici aia nu exista. a, si e pace, cel putin asa pare.
desi daca le iau pe fiecare in parte, cateodata cand ma uit in oglinda ma deprim cumplit si cu motiv, trebuie sa ma duc sa-mi fac analizele, dar nu o fac pentru ca data trecuta nu au iesit prea bine (de fapt mi-e prea lene) si nu a murit nimeni fizic, la propriu, dar altfel a murit o lume intreaga si draga, cat despre foame, nu mai mananc de mult atatea bunatati cat obisnuiam sa mananc altadata (pentru ca nu mai are cine sa le faca) si o fi pace, dar in 20 de ani n-o sa mai putem face plaja sau ceva asemanator. sooooo, kaki complet.
si da, sunt de-un pesimism (kaki) dar nu vad ce ar putea sa se intample sa ma simt altfel.
poate daca aseara, fratii chimicali ar fi bagat mai multa muzica si mai putin house kaki, lucrurile nu ar fi asa acum. oricum nu mi-a placut de ei deloc, cu toate laserele si vizualurile lor. cah. poate n-am fumat ce trebuie. in top ramane baiatul gras slab, care a fost acum doi ani, la mare, cel mai tare, fara fumat. love him. he makes the world less kaki.
astazi cel mai bine merge piesa asta.


as vrea sa mentionez ca ma dezic de tot ce-am scris mai sus. loooooooooooooooooooove.(nonkaki love)

Niciun comentariu: