miercuri, septembrie 24, 2008

my pleasure

"i wonder if a memory is something you have or somenthing you've lost"

gena rowlands in woody allen's another woman - when he was still making movies




ma indopam cu rennie, complet infranta si, in bezna, m-am oprit pe mgm. dupa douazeci de minute in care mi-am dat seama ca vad un woody allen, fara ca el sa apara, genericul a venit dupa cuvintele astea. nu se stie clar de ce, dar m-am sculat din chinuri, am facut cativa pasi (efort suprem, negociam cu mine pana si drumul pentru spalatul pe dinti)am luat macul in pat si am postat.
si m-am mirat.
unele cuvinte ma obliga sa le notez aici cu atata voluptate.
ma intreb de ce.
fara sa verific, am impresia ca se aleg numai cele legate de nostalgie si de trecut.

pentru ca e cel mai lacrimogen, nu? pentru ca s-a dus si nu mai este si nici nu va mai fi
oricum, important e ca in momente ca asta, simt placerea de a avea blog.

noapte buna:)
house of cards pe vh1. radiohead ma gasesc mereu cand trebuie sa dorm singura

love

Un comentariu:

OP spunea...

Da si eu ma gandesc cateodata!! cand duce m dorul unei persoane sau unei memori realizam ca la sfarsit momentul cu persoana, memoria cu persoana aceea este doar o memorie, care ne face melancolici , care ne sugesta faptul ca noi trebuie sa traim in miscare constanta ca sa generam memorii si sa nu avem timp sa ne gandim la alte memorii. Cand ne gandim ne aducem aminte ca nu ne miscam si ca nu traim.. si de aceea devenim melancolici... noi cateodata avem prea mult timp sa devenim melancolici !! xoxox andreea