marți, septembrie 23, 2008

moments

cand un iubit mi-a zis "tu esti mai frumoasa decat ea" (catrinel menghia)

cand tata a ripostat catre fetitele (eu si sora-mea) care se hilizeau in fata televizorului pentru ca un comentator se extazia ca un jucator era insurat cu verisoarea unei miss italia or smth "pai daca vara ei e miss, nici ea n-o fi vreo cazatura"

cand un alt iubit mi-a povestit despre un trip "ma plimbam pe stradute, ploua marunt, iar eu imi dadeam raspunsul inainte de a-mi pune intrebarea"

mama cand m-a invatat ceasul si "sur le pont d'avignon"

nu le uit, nu tin sa mi le amintesc si totusi ele sunt mereu acolo. iar altele sunt sterse, dar stiu sigur ca s-au intamplat.

in viata mea nu ma va amuza ceva mai mult decat primul.
urmeaza la amuzament al doilea.
al treilea e pur si simplu memorabil
iar mama e de atata timp o amintire

sa nu uit de ally mcbeal - faza in care ea vede un tip si din gura ei tasneste o mare mare si imensa limba spre tipul cu pricina - exemplar

Niciun comentariu: